mercredi 30 juillet 2008

Free proposition to everyone

hello everyone who vist my blog..
hope you enjoy reading it..
i am planning on doing something i've never done before.. i am offering to do articles on your blogs and what you want me to talk about on my blog..
i think this will be a nice idea.. please give me your inputs and though..
for now i am planning on it for the month of august..
XOX
Sophie

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Salut Sophie, Si, je me ne trompe pas, vous m'avez rendu une visite et vous m'avez laisse un message sur mon blog post Online Learning. Merci.

C'etais au sujet d'elearning, qui n'est pas le sujet de ce blog. Et alors.

Anonyme a dit…

Mais Zut alors, que vos sites sont mignons. Vous avez faites ce devoir tous seules? C'est moi encore, lui avec le learning fun blog en anglais. Regard un autre de mes sites dans ma signature.